|
Stress-strain analysis of the railway bridge in Zahrádky near Česká Lípa
Abdul moghni, Abdul rahman ; Vosynek, Petr (referee) ; Fuis, Vladimír (advisor)
Cílem této bakalářské práce je využití deformačně napěťové analýzy na Železniční most v Zahrádkách u České Lípy. Konstrukce mostu byla zjednodušena a vymodelována jako nosníková konstrukce. První část bakalářské práce byla věnována získávání vstupních dat a základních informacích z technické dokumentace mostu. V nosníkovém modelu bylo využito několik zjednodušení. První model považujeme za staticky neurčitý, zatímco druhý jako staticky určitou konstrukci. Každý model tedy obsahuje zátěž z důvodu vlastní váhy a zatížení způsobeno projíždějícím vlakem. Z důvodu objemnosti rovnic, využíváme k výpočtu software Maple. Zkontrolovali jsme i mezní stav vzpěru pro oba modely, avšak jsme uvažovali pouze zatížení vlastní váhou a zatížení způsobeno vlakem. Po získání analytických dat bylo důležité tyto výsledky ověřit. Toto bylo docíleno využitím metody konečných prvku za pomocí programu Ansys. Veškeré výpočty byly provedeny pro 2D modely. Jediná výjimka je numerická sekce, kde byl přidán 3D model za účelem porovnání s 2D modelem.
|
|
Formula Car Pedal Assembly Design
Pech, Zdeněk ; Blaťák, Ondřej (referee) ; Ramík, Pavel (advisor)
The aim of my diploma thesis is the formula car pedal assembly design. The introduction of the thesis presents the possible design variants of the car pedal assembly of the current vehicles completed with requirement that are demanded from them. Furthermore, there are mentioned and described individual elements of the car pedal assembly including their principle and function. The thesis mentions collected basic information about the design of the components. On the basis of this mentioned information the thesis aims for the design including the choice of appropriate and relevant components. The final design of pedals and the basic console results from the mentioned calculation of stress analysis. In conclusion of the thesis there are evaluated achieved results that are compared with the current pedal assembly and there are presented the possible ways of designs with the respect to their production.
|
| |
|
Stress-strain analysis of the railway bridge in Zahrádky near Česká Lípa
Abdul moghni, Abdul rahman ; Vosynek, Petr (referee) ; Fuis, Vladimír (advisor)
Cílem této bakalářské práce je využití deformačně napěťové analýzy na Železniční most v Zahrádkách u České Lípy. Konstrukce mostu byla zjednodušena a vymodelována jako nosníková konstrukce. První část bakalářské práce byla věnována získávání vstupních dat a základních informacích z technické dokumentace mostu. V nosníkovém modelu bylo využito několik zjednodušení. První model považujeme za staticky neurčitý, zatímco druhý jako staticky určitou konstrukci. Každý model tedy obsahuje zátěž z důvodu vlastní váhy a zatížení způsobeno projíždějícím vlakem. Z důvodu objemnosti rovnic, využíváme k výpočtu software Maple. Zkontrolovali jsme i mezní stav vzpěru pro oba modely, avšak jsme uvažovali pouze zatížení vlastní váhou a zatížení způsobeno vlakem. Po získání analytických dat bylo důležité tyto výsledky ověřit. Toto bylo docíleno využitím metody konečných prvku za pomocí programu Ansys. Veškeré výpočty byly provedeny pro 2D modely. Jediná výjimka je numerická sekce, kde byl přidán 3D model za účelem porovnání s 2D modelem.
|
| |
| |
|
Formula Car Pedal Assembly Design
Pech, Zdeněk ; Blaťák, Ondřej (referee) ; Ramík, Pavel (advisor)
The aim of my diploma thesis is the formula car pedal assembly design. The introduction of the thesis presents the possible design variants of the car pedal assembly of the current vehicles completed with requirement that are demanded from them. Furthermore, there are mentioned and described individual elements of the car pedal assembly including their principle and function. The thesis mentions collected basic information about the design of the components. On the basis of this mentioned information the thesis aims for the design including the choice of appropriate and relevant components. The final design of pedals and the basic console results from the mentioned calculation of stress analysis. In conclusion of the thesis there are evaluated achieved results that are compared with the current pedal assembly and there are presented the possible ways of designs with the respect to their production.
|